معرفی مهم ترین رویدادهای تکنولوژی در هفته ای که گذشت!
 
تکنولوژی جدید

هفته ای که پشت سر نهادیم سرشار از رویدادهایی بود که هر کدام دنیای عجیب و پیشرفته تکنولوژی را به نحوی تغییر می داد و یا اینکه کیفیت این دنیا را بهبود می بخشید. در بین این رویداد ها سعی کردیم گلچینی از برترین رویدادها، گجت ها و… داشته باشیم و در این جا معرفی کنیم تا شما هم از اطلاع آن ها بهره مند شوید. پایگاه علمو لوژی به طور مختصر به معرفی این رویدادها می پردازد پس با ما همراه باشید:

هدفون Beats

Beats

Beats درحال راه اندازی یک استدیو است که در آن از شمار زیادی از هدفون های خود موسوم به Beats استفاده خواهد کرد که سعی شده در آن کیفیت و طراحی این هدفون ها به کلی بهبود یابد و بر کیفیت آن ها افزوده شود.

انتشار نسخه Android 4.3, Jelly Bean توسط گوگل

Android 4.3, Jelly Bean

گوگل در مراسمی از نسخه جدید اندروید موسوم به Android 4.3, Jelly Bean در مراسمی رونمایی کرد. در این به روز رسانی گوگل بر آن بوده تا محدودیت ها و کاستی های نسخه های قبل را رفع و در نسخه جدید ارتقا بدهد. این مراسم در روز چهارشنبه هفته قبل و در سانفرانسیسکو برگزار شد.

پورتال توسعه دهندگام اپل هک شد

Apple

اپل در بیانیه ای اعلام کرد که در روز پنج شنبه پورتال توسعه دهندگانش توسط افراد یا گروهی هک شده است و طی آن یک سری اطلاعات شخصی توسعه دهندگانش لو رفته است. از اپل انتظار می رود که در مورد اطلاعات کارکنانش بیش از اینها امنیت را رعایت نماید و بدان توجه کند.

پوستر موزیکال

پوستر موزیکال

اگر به این عکس توجه کنید فکر می کنید یک چاپ معمولی تبلیغاتی است اما حقیقتا این گونه نیست بلکه این پوستر در صورت لمس کردن آلات موسیقی شروع به پخش موسقی مربوط به هر کدام می کند . درواقع شما می توانید به راحتی هر موسیقی که دوست دارید بنوازید

سرویس ویدیویی گوگل موسوم به Chromecast

Google Chromecast

گوگل برای مشاهده فیلم و ویدیو در موبایل به طور تمام صفحه با کیفیتی عالی قصد دارد با APPLE TV و AirPlay مقابله کند ظاهرا رقابت به اینجا رسیده که گوگل پاسخ دندان شکن خود را با سرویسی به نام Chromecast به رقبایش داده است.

ساخت یک مترجم سراسری و جهانی برای موبایل توسط گوگل

Universal Translator

گوگل اعلام کرده که قصد دارد یک مترجم جهانی برای موبایل بسازد. مترجم جهانی گوگل به صورت یک اپلیکیشن اندرویدی طراحی خواهد شد و بر روی گوشی ها به کار گرفته خواهد شد. بنظر می رسد این اقدام گوگل یک اقدام واقعا هوشمندانه و مناسبی باشد.

رفع مشکلات  MacBook Air

MacBook Air

اپل در سیستم های MacBook Air خود مشکلات بسیاری را ثبت کرده که برای رفع آن ها یک نرم افزار از این سیستم را به روز رسانی کرده تا باگ ها و مشکلات موجود در سیستم را رفع کند. از جمله مشکلاتی که در این سیستم قرار است با این به روز رسانی رفع شود مشکلات WI-FI می باشد که مورد انتقاد شدید قرار گرفته است.

آغاز فروش تبلت جدید گوگل موسوم به Nexus 7

nexus7

همانطور که می دانید گوگل به تازگی اقدام به طراحی و ساخت جدیدترین تبلت خود کرده که به نکسوس ۷ موسوم است. این تبلت هم اکنون آماده فروش شده است و در فروشگاه .bestbuy با ادرس www.bestbuy.com به فروش می رسد.


نظرات شما عزیزان:

7ronaldo
ساعت23:46---20 مرداد 1392
سلام دادا.

با تبادل لینک موافقی؟

خبر بده.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 375
بازدید کل : 58497
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1